Aftellen en voorpret - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Penny Nicols - WaarBenJij.nu Aftellen en voorpret - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Penny Nicols - WaarBenJij.nu

Aftellen en voorpret

Door: Penny

Blijf op de hoogte en volg Penny

22 December 2014 | Nederland, Drunen

Voorpret en aftellen!

Nog drie weken werken en nog 21 nachtjes slapen. Bijna alles is geregeld en ingekocht. Nu nog veel aan het lezen en zo dus heerlijk bezig met de voorpret. En niet alleen voor mij, ook om me heen hoor ik veel van jullie over mn reis. Of ik er al klaar voor ben, of ik er al zin in heb, het is nog maar even he? En.. ik vind het zo stoer dat je alleen gaat. Dat zijn zo'n beetje de meeste reacties die ik de laatste tijd veel hoor. Dan heb ik er telkens weer zo'n zin in! En ja ook ik vind het spannend en stoer! Voor degene die me al wat langer kennen weten dat dit echt bijzonder is dat ik dit alleen ga doen. Als je me dit twee jaar geleden verteld zou hebben, had ik je heel hard uitgelachen. En nu? Ik kan niet wachten! Voelt echt heel goed.

Ik zal jullie weer beetje op de hoogte houden middels deze site. Ik zal ook wel regelmatig iets op facebook posten.

Verder met aftellen en voorpret .... :-)
Liefs Penny

  • 22 December 2014 - 16:08

    Manon:

    Heeej stoere zus!

    Ik vind het zo leuk voor je! Geniet er van en 'het is je geraje' dat je ons op de hoogte houdt! ;)
    Natuurlijk gaan we je missen, maar ik gun het je zo!
    HAVE FUN!

    Dikke kus,
    Van Je Zus

  • 29 December 2014 - 13:44

    Babsie:

    Wij hebben er ook zin! We genieten al mee met je voorpret. Ik hoop dat je veel mooie herinneringen gaat maken. Kunnen wij ook weer meegenieten. Succes!

  • 11 Januari 2015 - 20:38

    Desiree Lurling:

    Hoi Penny,

    Ik heb je vorige week niet meer gezien. Vanuit hier wens ik je een onvergetelijke reis waarin je nieuwe mensen leert kennen en ervaringen op gaat doen. Geniet van alles wat je tegenkomt en mocht er een keer een moeilijk moment komen, weet dan dat ook die waardevol zijn. Dat weet ik uit ervaring ;). Ik ga je avonturen zeker volgen.

    Groet,
    Desiree

  • 12 Januari 2015 - 17:57

    Anja Kremers:

    Hoi penny, ik ben een collega van je moeder en heb al zo meegeleefd en al veel over jouw reis naar het mooie australie gehoord dat ik je toch even wil schrijven en jou een geweldige onvergetelijke reis wil wensen, geniet ervan en ik ga je zeker volgen op deze site!! Groetjes anja kremers

  • 12 Januari 2015 - 18:08

    Penny:

    Wat lief van jullie! Bedankt voor jullie berichtjes, erg fijn om te lezen, gaat fijn op reis! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Penny

Verslag van mijn reis naar Australië en Nieuw Zeeland van 13 januari tot en met 27 maart 2015.

Actief sinds 16 Nov. 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 8347

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 27 Maart 2015

Australië & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: